• Pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy dostawa jest naprawdę darmowa?

Tak! W naszym sklepie dostawa jest darmowa, niezależnie od wartości zamówienia, rozmiaru produktu czy wybranej metody płatności.


2. Jak długo trwa dostawa?

Standardowy czas dostawy to 1–5 dni roboczych. Dokładny czas zależy często od gabarytu przesyłki.


3. Jakie firmy kurierskie realizują wysyłkę?

Wysyłka realizowana jest przez sprawdzonych przewoźników:

  • GLS

  • DPD

  • AMBRO EXPRESS (duże gabaryty)


4. Jakie metody płatności są dostępne?

Oferujemy bezpieczne płatności online obsługiwane przez Autopay:

  • szybkie przelewy pay-by-link (większość banków są dostępne) 

  • BLIK oraz BLIK Płacę Później,

  • raty Alior Bank.


5. Czy mogę zwrócić produkt?

Tak — masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.


6. Jak zgłosić reklamację?

Reklamacje możesz zgłosić mailowo lub pisemnie. Należy opisać wadę produktu, dołączyć zdjęcia i przesłać zgłoszenie. Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w 14 dni.


7. Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane — tak. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby zatrzymać proces wysyłki. Wiadomość można napisać na adres email: sklep@galeriadomowa.pl


8. Czy oferujecie odbiór osobisty?

Aktualnie nie — wysyłka jest wyłącznie kurierska, ale zawsze darmowa.